понеділок, 28 квітня 2014 р.

"Путь художника" - Джулия Кэмерон

 Пропоную Вашій увазі книгу-гід "Шлях митця" Джулії Кемерон.

Я дізналася про книгу "Шлях митця" абсолютно випадково. Мені завжди подобалося писати, і я вважаю себе творчою людиною. Але суспільство вселяє нам інші стандарти, ми стаємо більш тверезо мислити і менш романтичними, намагаємося приховати свого "внутрішнього дитини", якому подобається творити і щиро радіти своїм шедеврів. Прочитавши цю книгу, у мене з'явилася віра в себе, я повірила, що зможу досягти своєї дійсної мети. 
Автор-це консультант дуже багатьох відомих творчих людей, яка допомагає їм виходити з кризи. Це не просто книга, це своєрідний тренінг, через 12 тижнів ви ощуітіе зміни, які відбудуться у вашому житті. Дуже рекомендую людям, які вважають, що вони і творчість далекі один від одного або ж творчим людям, які окаалісь в тупику і не можуть звідти вибратися.

Повну версію книги можна скачати ТУТ
або ось тут http://psylib.ukrweb.net/books/kemej01/index.htm

Немає коментарів:

Дописати коментар